Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Zaproszenie do składania ofert na dostawę mebli szkolnych CPV 39160000-1
Status: archiwalne
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający:
Termin składania ofert / wniosków: 2019-05-27 11:00:00
Treść:
W ramach procedury rozeznania cen rynkowychI Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Turku zaprasza do składania ofert na dostawę mebli szkolnych
– CPV 39160000-1
- Przedmiot zamówienia
- Stoliki uczniowskie dwuosobowe, rozmiar nr 6.
Planowana ilość do zakupu: 57 sztuk.
Opis: stelaż z rury stalowej, okrągłej lub kwadratowej o minimalnej średnicy/ szerokości 25 mm, malowanej proszkowo na kolor niebieski. Stopki plastikowe. Blat z płyty laminowanej min. 18 mm, kolor – buk, obrzeże abs o grubości min. 2 mm. Powierzchnia blatu 130x50 cm.
- Stoliki uczniowskie jednoosobowe, rozmiar nr 6.
Planowana ilość: 34.
Konstrukcja analogiczna do punktu 1. Powierzchnia blatu 50x65-70 cm.
- Krzesła uczniowskie nr 6.
Planowana ilość: 202.
Opis: stelaż z rury stalowej, okrągłej lub kwadratowej o minimalnej średnicy/ szerokości 25 mm, malowanej proszkowo na kolor niebieski. Stopki plastikowe. Siedzisko i oparcie ze sklejki lakierowanej o grubości min. 6 mm. Możliwość sztaplowania. Konstrukcja wzmocniona przynajmniej jedną poprzeczką poniżej siedziska.
- Krzesła konferencyjne, tapicerowane (do biurka nauczycielskiego).
Planowana ilość – 7 sztuk.
- Tablice szkolne, białe, suchościeralne, magnetyczne o powierzchni ceramicznej (porcelanowej) w ramie aluminiowej.
Rozmiary: –90-100 x 170 cm
– tryptyk 90-100 x 340 cm
Planowana ilość: 7 tablic rozkładanych (tryptyk) lub 14 pojedynczych.
- Zestawy przymiarów tablicowych, magnetycznych.
Minimalna zawartość zestawu: linijka, 2 ekierki, kątomierz, cyrkiel.
Planowana ilość – 3 zestawy.
- Procedura postępowania.
Oferty należy składać w formie wypełnionego Formularza ofertowego w terminie do 27maja 2019 r. do godz. 11:00 w formie pisemnej na adres:
I Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Turku
I Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Turku
Do formularza prosimy dołączyć zdjęcia i szczegółowy opis oferowanych przedmiotów
w formie papierowej lub elektronicznej.
w formie papierowej lub elektronicznej.
- Niniejsze zaproszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) ze względu na szacowaną wartość zamówienia nieprzekraczającą wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro.
- W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia oraz ceny za jego wykonanie, a także do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny oraz rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny rezygnacji.
- Przed opracowaniem oferty należy zapoznać się dokładnie z treścią całego ogłoszenia oraz załączonym formularzem ofertowym.
- Podstawowym kryterium wyboru oferty będzie zaoferowana cena jednak zamawiający zastrzega uwzględnienie cech dodatkowych jak funkcjonalność, estetyka, trwałość itp.
- Zamawiający zastrzega, że może dokonać korekty ilości zamawianych przedmiotów lub zrezygnować z części zamówienia.
- Zamawiający może dokonać podziału zakupu pomiędzy kilku wykonawców jeżeli będzie to uzasadnione ekonomicznie a dostawcy wyrażą na to zgodę w negocjacjach.
- Termin realizacji zamówienia: od 24 czerwca do 31lipca 2019r. – dostawa na adres wykonawcy.
- Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa załączony formularz ofertowy.
W przypadku przygotowania oferty bez użycia formularza w ofercie należy zamieścić wszystkie warunki wymienione w punktach 2 do 7. - Zamawiający gwarantuje zachowanie zasad uczciwej konkurencji oraz przejrzystości postępowania z zastrzeżeniem ograniczeń opisanych w niniejszej procedurze.
- Do udzielania informacji w sprawie niniejszego zaproszenia ze strony zamawiającego uprawniony jest kierownik gospodarczy szkoły – Paweł Śliwka, tel: 63 278 46 95 w.55,loturek.sliwka@gmail.pl
- Zamawiający ogłosi wynik postępowania tj. nazwę wybranego dostawcy i jego ceny poprzez ogłoszenie na swojej stronie internetowej w terminie 7 dni od terminu składania ofert określonego we wstępie procedury.